Gigi manis boleh baca





Assalamualaikum..

saya seorang yang gigi manis. saja buat entri makanan manis penyebab diabetik nih.

sebab dah lama tak update blog. ekekeke... 


mini pavlova n red velvet cupcake from muniroh's bakery 

Cuppies from Cakes d'Lemari. Sangattt sedap! 


sape yang tak suke mende ni kan?

Teringin plak tengah2 malam ni..Rasa lebih kurang BR

Cinnabon cinnamon roll. Kat Putra Mall & KLCC ada. Dulu aku pernah buat sendiri, sedap laaa jugak tapi huduh piang. Pastu give up tamau buat dah penat menguli.

*gambar internet*

Mocha & caramel latte, mahal. Lagi bebaloi kalau minum brand Kopi Satu. RM10 beza harga tapi rasa more or less sama (bagi aku la rasa sama,korang aku tataw hehehe..). Aku jarang minum kopi..tambah2 kopi mahal, bazir. haha... unless kalau perlu untuk tahan ngantuk. Macam ni aku minum kat airport, sebab malam tu aku tido sejam je. hah..perlu la kan?

Tangan hitam tanned sebab bejemuq kat Langkawi. Pagi2 minum Iced caramel macchiato from Bread story sebab tak cukup tidoq. Sedap je,kurang pekat, don't worry hangpa boleh try x nyesal. Harga lebih kurang Setabak. 

Stawberry milkshake Kenny Rogers, sedap i like

Parfait. Ni buat sendirik ja la kat umah jimat sket ekekeke...
*Pic credit to Instagram

House of Mini's cuppies. Small enough and too cute to be eaten. Rasa? hangpa p try baru tawww...hehehehe

Brownies airasia ni serius sangat sedap. Saiz coklat Mars, RM5. Tapi, kalau tak suke manis jangan makan. Nanti kena sawan gula sebab manis gila.haha... 

mini doughnut inside. Beli dua ketoi ja sebab tu tamau tunjuk gambaq. ekekeke...




Oke dah. Cukup lah entri menggemokkan badan tanpa motif.


Baiii......


Baiiiiiii.........


Baiiiiiii...............






Comments

Popular Posts